align=bottom

رییس هیات دو و میدانی خراسان رضوی گفت: پیرو توافق اولیه، مسابقات بین‌المللی دوی ماراتن مشهد، بهار سال آینده برگزار خواهد شد. امیر سعادتمند روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس توافق میان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، شهرداری مشهد و فدراسیون دو ومیدانی جمهوری اسلامی ایران این ماراتن بین المللی به احتمال زیاد در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ و با حضور دوندگانی از کشورهای مختلف جهان در این شهر برگزار شود.

وی ادامه داد: البته تنها قید برای برگزاری این رویداد مهم و بین المللی ورزشی، شرایط و وضعیت شیوع بیماری همه گیر کووید ۱۹ و کسب مجوز ستاد ملی کرونا برای برگزاری این مسابقه است.

 

رییس هیات دو و میدانی خراسان رضوی گفت: فدراسیون دو و میدانی به شدت پیگیر است با همکاری و حمایت شهرداری مشهد این رقابت ماراتن مانند سایر ماراتنهای بین المللی در تقویم کنفدراسیون دو و میدانی آسیا ثبت و مشهد همه ساله میزان دوندگان از سراسر جهان باشد.

 

سعادتمند افزود: مطابق قواعد دوی ماراتن مسافت این مسابقه ۴۲ هزار و ۱۶۵ متر است و تاکید شده است که بخشی از این مسابقه در داخل شهر مشهد برگزار شود تا حضور مردم عادی مانند سایر ماراتنهای مطرح جهانی با تعداد زیاد در این رقابت ورزشی، چشمگیر باشد.    

 

مسابقه دوی ماراتُن مشهد بهار ۱۴۰۰ برگزار می‌شود